Thursday 23 December 2010

La Multi Ani, Radu!


Mai sunt 37 de minute din ziua de 23 Decembrie si iata ca eu de abia acum am apucat sa scriu acest blog!...

Dar sa o luam cu inceputul. Azi e ziua lui Radu. Face 34 de ani si am voie sa zic cat face, pentru ca el nu e doamna (slava Domnului!) deci nu are o problema cu varsta (sper...).

Noi am inceput sa o sarbatorim duminica trecuta, 19 Decembrie, cand pe la ora 17.00 a sunat cineva la usa... Hmmm, oare cine putea fi? Radu nu avea nici o idee, spre deosebire de mine si David care chicoteam pe la spatele lui. Si ca sa elimin orice suspiciune, m-am uitat pe geam si i-am zis cu nonsalanta ca e postasul sau nu stiu ce curier (Duminica, la ora 17.00!!).

El a crezut.

S-a dus repede sa deschida si cand colo.... surpriza! 2 familii din cele 4 anuntate i-au urat "La multi ani!" si s-au bulucit in casa, desi Radu mai avea putin si ii intreba ce cauta acolo (inca nu se prinsese, ce vreti?! socul surprizei!). Restul invitatiolor aveau o scuza buna: copii! Care de 5 saptamani, care de 1 an si un pic, care de 4 ani... toti cu somnul de dupa-amiaza si cu permis de port-Pampers!

Pentru ca petrecerea era surpriza, am rugat invitatii sa aduca o gustare si bautura lor "preferata". Va dati seama ce ar fi insemnat sa gatesc pentru 8 adulti, 3 pici, 1 adolescent + noi 3?? Si asa, Radu cand a vazut ca am facut un pui la cuptor si o "oala" de paste m-a intrebat daca a dat strechea gatitului in mine! Hahaha! Nici nu stia ce i se pregateste!

Si daca tot suntem la capitolul "ce stia Radu si ce nu", iata si invitatia la peterecerea surpriza (la care m-am chinuit 3 ore! ce nu imi plac mie poeziile in romana, dara-mi-te sa le mai si scriu... in engleza!!)


Once upon a time,

In a fancy land, whose name
Some think is just a plant,
A boy was borne
On a cold, winter's night.

As years have passed,
He grew strong and brave,
With a heart full of dreams
And a mind filled with quizzes.

He wondered about ninjas
And loved martial arts!
He asked about the mountains
And often seeks their paths.

He even loved fat Garfield,
Drank lots of greenish tea.
He protected the Earth,
And even the blue sea!

Now the day has come
When another year is counted,
So his soul mate decided
That it's time for lots of fun!

A party is planned
Right under his nose!
The instructions are simple
And involves, you, people!

Shh! It's a SECRET!
So don't brag about it!

When: December 19, 2010
Hour: 5 pm sharp!
Why? All guests should gather in front of the house an ring the bell. Radu will come to answer the door so you get to shout "SURPRISE!" So if you are late, the other guests will have to endure the cold...
Where: 16 Ranchlands Crescent NW, T3G 1N4
What else? Please BYOB and your favorite finger food or snack. As this is a surprise birthday party , I am not able to cook a large amount of food, without looking suspicious. I'll do my best to prepare something (especially for the kids) and to hide some drinks in the shed!


O parte din baieti la un pahar de vorba

In pregatiri culinare

Am cantat "La multi ani!" in engleza si romana :)


Astia am fost toti!

Ca tot veni vorba de Garfield, cadoul lui Radu din partea mea si a lui David a fost un hanorac cu Garfield, care sustine plantarea copaceilor, dar de preferat cate 2 ca sa ai si unde pune un hamac!

Ghinionul a fost ca hanoracul ii este cam mare, asa ca am scris frumusel la firma de unde am l-am cumparat (de pe net) si i-am rugat sa imi faca rost de un numar mai mic. Raspunsul lor: mi-au comandat deja hanoracul potrivit si nu mai este nevoie sa il returnez pe cel pe care il am, ca nu cumva sa mai platesc eu taxe postale. Sa il pastrez si sa il ofer cadou altcuiva... Sa repet? hahaha! Bogdane, te-ai scos cu un hanorac cu Garfield, nou nout si la fel cu cumnatatu'! Hahaha! Asta ca sa stiti ca v-ati insurat cu surorile Lorent si sa iesiti la numar! ;) Identificare rapida si sigura!

Gata ca deja e 12:04 (noaptea...) si sarmalele mele mai au 10 minute si sunt gata. Ole!

Cu cascatul de rigoare,

Claudia

3 comments:

  1. La multi ani, Radu! sa fii sanatos, zambaret si sa rami vesnic un optimist incurabil.

    Sa fiti sanatosi si fericiti cu totii. Sunteti o familie model pentru mine, va iubesc (cu tot sufletul) si va doresc tot binele din lume!

    Un Craciun magic si sa auzim numai de bine!

    Pupici si imbratisari.... de la distanta, dar nu distante!

    ReplyDelete
  2. Felicitari pentru petrecere.V-ati adaptat bine si la acest fel de petreceri.La multi ani! (si scris)Radu..La tot mai multe petreceri frumoase.Sarbatori fericite cu multe bucurii!
    Mama_s

    ReplyDelete
  3. (plangand): Dar Claudia, eu vroiam cu Daffy Duck, nu cu Garfield!!!!!
    Claudia: Oky, sa mi-l trimiti inapoi!
    Bogdan (strengaresc): Ba nu, te-am pacalit. IMI PLACE!!!! :D

    Sarut mana cumătră, multumesc cumetre! Voi purta cu mandrie hanoracul cu Garfield. TZOC - TZOC pe amântrei! :D

    ReplyDelete