Wednesday 2 March 2011

Foodie, Vegan sau, pur si simplu, mancare!

Nu avem prea multe noutati de aici din Tara Zapezilor si a Hockey-ului, asa ca ne-am decis sa "va relaxam" cu mancare pentru toate gusturile, de la foodies impatimiti, la vegani inraiti!


Pentru ca Radu e fan Garfield pana in maduva oaselor, am cedat "presiunilor" lingusitoare si am cautat reteta pentru... lasagna! Si nu se putea altfel decat sa ii fac dupa reteta #1 din lume luata de pe website-ul cu un nume foarte "original" - mylasagnarecipe.com hahaha!




Cutitul e pus doar ca sa dea bine in poza. :) Si va asiguram ca nici un degetel nu a fost ranit in procesul taierii portiilor babane de lasagna!


Daca tot suntem la capitolul mancare italiana, sa continua cu...






...pizza (reteta proprie) si




... Aubergine Parmigiana dupa Jamie Oliver, sau vinete cu rosii si paine uscata cum le zice Radu. haha!


Pentru ca de Craciun nu am avut timp sa mai fac si cozonac cu nuca, am reusit sa incropesc vreo doi prin ianuarie. Baietii au fost foarte fericiti!



Trecand si de partea "foodie", de curand am descoperit un site care promoveaza raw veganismul. Nu, nu am de gand sa ader la acest mod de viata, dar daca pot sa fac cateva retete care ajuta la un stil de viata sanatos, de ce nu?!

Primul lucru pe care am vrut sa il incerc au fost, evident, dulciurile. Si ce ocazie mai buna as fi putut gasi, daca nu o petrecere in pijamale la gradinita lui David?

Prin urmare, am facut bomboane gen Raffaello dupa reteta Ligiei Pop. O gasiti aici.


Am continuat cu tortul de ciocolata si menta pe care l-am facut cu ocazia zilei mele de nastere. Stati linistiti, evenimentul a trecut neobservat pe blog din simplul motiv ca eu m-am pricopsit cu o infectie la gat, David cu... muci, iar Radu cu examen - ce de tipuri de virusi ;). Promitem sa ne luam revansa si sa sarbatorim cum trebuie cam prin... aprilie?!


Reteta, tot a Ligiei Pop, o gasiti frumusel aici, cu video cu tot.



Si daca tot am vorbit de pretrecera lui David in pijamale, iata si cateva poze




Si pentru ca Sf Valentin este foarte sarbatorit in coltul asta al lumii, evident ca cei de la gradinita au mai facut inca o petrecere! Copiii au impartit intre ei dulciuri si felicitari de prietenie, deci va imaginati bucuria lor cand au plecat acasa cu pachetele indesate cu bomobonele in forma de inimioare si acadele asemenea.






Iar la capitolul "poze diverse"











La vecinu' in fata casei :)





Voi incheia acest post cu o zicala tipic canadiana:
If March comes like a lion, then it will leave like a lamb!

...care in traducere libera inseamna: daca Martie vine cu zapada, viscol si -35C, atunci va pleca cu soare si vreme buna! Evident, si vice-versa e valabil. Si cum momentan sunt -35C, privim nerabdatori inainte si de abia asteptam sa vedem cum arata primavara canadiana!

O primavara frumoasa!

Claudia & co

4 comments:

  1. oh, dragilor, multa caldura va doresc :)
    si soare, ca zapada vad ca a fost destula!

    pofta buna la toate bunatatile!

    ReplyDelete
  2. @ajnanina: Multumim mult! :) Sa fie, sa fie!

    ReplyDelete
  3. Multumesc frumos pentru link-urile catre site, si ma bucur enorm cand descopar ca exista persoana care incearca deserturile raw. Ambele arata minunat! Numai bine si mult succes!

    ReplyDelete
  4. @ Ligia - Cu cea mai mare placere! De abia astept sa vad ce lucruri minunate mai pui pe website-ul tau :)

    ReplyDelete