Tuesday 21 September 2010

Calgary Public Library = LOVE

Probabil ca stiti deja ca suntem o familie de "book worms" sau mai pe romaneste "soareci de biblioteca". Si daca nu stiati, aflati acum! Suntem mandri de asta si pledam pentru asta. Cititi, cititi si iar cititi!

Desi suntem de mai mult de o luna si ceva in Calgary, nu putem sa ne laudam ca am vizitat muzee, zoo si alte lucruri (dar o sa le facem si pe astea) din simplul motiv ca ne-a preocupat mai mult sa ne gasim mai repede "drumul" aici. Dar un lucru l-am facut in mod cert! Am fost la Calgary Public Library (adica la "biblioteca")! Si... ne-am indragostit de ea!

Am fost asa de incantati ca ne-am facut carduri de membri toti 3 inca de la prima vizita si am avut grija (eu si David) sa luam nici mai mult, nici mai putin de 20 de carti acasa. Ce-i drept am fi luat muuuult mai multe, dar nu am putut din 2 motive:
1. Radu (noroc ca statea jos cand i-am aratat teancul de carti!)
2. trebuia sa le car singura pana acasa, pentru ca Radu a ramas la biblioteca sa invete pentru examenul de conta (cel pe care l-a luat cu brio)

Iata si dovada:
Pe al treilea rand scrie "Checkouts: 20"

Sistemul este bine pus la punct! Ne-am facut si conturi pe site-ul bibliotecii si putem sa vedem cartile luate, sa rezervam altele si sa alegem de la care biblioteca sa le ridicam, sa ne inscriem la diverse evenimente etc. Eu, de exemplu, ma duc in fiecare luni la un curs/grup de Scriere Creativa si vreau sa mai ajung si la niste traininguri de Adobe Photoshop si Adobe Premiere - sunt gratis amandoua. Radu a incercat si el sa ajunga la Tai Chi, dar era in acelasi timp cu cursul meu de Scriere Creativa, asa ca l-a luat pe David cu el... nu a fost o idee prea inspirata, pentru ca piciu' s-a plictisit dupa nici 15 minute, tocmai cand incepeau exercitiile... Poate data viitoare!

Iata cateva poze cu baietii, citind in tren in drum spre casa, de la biblioteca centrala - un mastodont de carti, nu alta! O minunatie! Am zis!




Aa! Si pentru broscoi, cu dedicatie speciala:

"Here comes the wedding car." :))
Cu mare drag,
Claudia

PS. Am mentionat si ca am fost acceptata la un curs de 1 luna intitulat Tactics for Success? Nu? Ma scuzati! Va spun acum: Am fost acceptata la acest curs. Are ca scop networking-ul, pentru ca orasul nostru (Calgary) este un pic diferit de celelalte, in sensul ca este foarte important sa ai relatii, cunostinte, prieteni, amici... intr-un cuvant network! Cursul se bazeaza pe asta, precum si pe "vanzarea" ta intr-un stil profesionist (a se citit: resume, scrisoare de intentie si interviu).
Prin urmare, Radu incepe "scoala" pe 27 Septembrie, iar eu pe 4 Octombrie :)

3 comments:

  1. dragi soareci de biblioteca, felicitari, e minunat !

    viata voastra e din ce in ce ma frumoasa!

    ReplyDelete
  2. felicitari! sunteti minunati! multumesc ca ai postat poze cu grafica de carti pentru copii, poate imi vin ceva idei.

    succces la scoli, tie si lui Radu!

    spor la cursul de scriere, dar si la cel de network. suna atat de tentant! e alta lume, alta civilizatie!

    ReplyDelete
  3. @ajnanina - te salutam, soricelule de biblioteca din Romania! Cum merge scrisul? pup!

    @DoarEu -daca te intereseaza, mai fac ceva poze cu carti de copii :)) cei drept acasa am doar vreo 20 imprumutate, dar biblioteca publica e plina!

    ReplyDelete