Saturday 25 September 2010

Mancaruri de prin Canada

Pentru ca am mai vorbit de mancare si pentru ca vreau sa ii fac si in ciuda lu' sor'mea, iata ce am mai gatit:


Se numeste "Eggplant-Ricotta Bake" si este o imbinare de simturi intre branza ricotta, vinete si sos de rosii. O adevarata mancare mediteraneana, stropita cu ulei de masline si presarata din abundenta cu oregano.

Pentru reteta completa si video "cum sa faci", da-ti click aici!


Pofta buna!
Claudia

PS: Cred ca e de prisos sa mai adaug ca e pe lista noastra de preferinte, da?

2 comments:

  1. da da da!
    pofta mare dragilor!
    norocul meu este ca nu sunt pofticioasa!

    ReplyDelete
  2. @DoarEu - :)) norocul tau! am vorbit cu sor-mea si ea deja saliva! :))
    Dar cred ca de asta arati tu asa de bine! Aha! Acum stiu secretul tau! :))

    ReplyDelete