Saturday 11 September 2010

Cu si despre mancarea canadiana

Dedic acest post Andreei (adica lu' sor-mea ;) ), pentru pozele ce vor urma mai jos!

Acum, despre mancare:

1. mancare e foarte buna
2. ai muuuulte optiuni
3. gasesti ingredientele alea de te omorai in Romania sa le ai si cand le gaseai nu le cumparai ca erau prea scumpe!
4. noi mancam doar gatit
5. avem si leustean, patrunjel, marar, busuioc, menta ETC
6. avem si ceai de galbenele, sunatoare, musetel!!! :)):))
7. pe undeva prin Calgary e si Farmer's Market cu produse "de la tarani" dar noi inca nu am ajuns acolo (stai sa ne luam masina...)
8. nu ne place painea! E dulce! Lenti, unde esti, tu, cu painea ta buna? Concluzie: vom face paine in casa :)
9. mancarea in Calgary nu e ieftina, dar nici scumpa :)
10. de cand suntem aici, mancam in prostie shrimpi (pe romaneste: creveti). David e mare fan, eu sunt alaturi de el, iar Radu, de placut, de nevoie si de foame, manaca si el :)) Intrebati-l voi daca ii place! :))

Acum, partea pentru sor'mea! Na, de aici si saliveaza!!

TA-DAM:

Nu am avut timp sa curat castroul ca sa iasa bine in poza ca aveam 2 baieti nerabdatori sa guste delicatesele :)

Si close-up, pentru salivare 100%

Ingrediente: Se ia o punga mare maronie si se umple de David cu ciuperci. Se duce acasa, se spala si se lasa pe mana lu' David sa le taie. Se pun la calit cu sos de soia si ceapa verde (da, e si de asta!), putin ulei si cam atat. :)
Alaturi, se fac shrimpi (mai exact se arunca pur si simplu, asa cogelati cum sunt, in tigai incinsa si se lasa la "fiert"). Cand sunt gata, se pun cu ciupercile, se taie marunt usturoi verde chinezesc (excelent!!) si se pune sos de paste. :) Mai arunca si o lingura de spaghete sau orice fel de paste care nu ingrasa ;) si...voilĂ !


Claudia

8 comments:

  1. Cu asa ajutoare, tot sa gatesti! Si mai ales pentru doi baieti nazdravani, veseli si inteligenti!

    Cand voi gasi astfel de ajutoare, promit ca incep sa gatesc! :)) :)) :))

    ReplyDelete
  2. Lasa ca e mia sanatos sa mancati fructe de mare. Poate ramaneti la dieta asta ca e mult maihranitoare :-). Lexa

    ReplyDelete
  3. @DoarEu - de abia astept sa te vad atunci! :)) Sa ma chemi si pe mine sa gust!

    @Lexa - ar fi ceva! pana acum tot mancam si mancam si mancam.... :))

    ReplyDelete
  4. Radu, iti plac acei creveti sau cum s-or numi ei acolo? :) am fost pusa sa intreb..nu fu ideea mea :D

    pup

    ReplyDelete
  5. andreea said: "bleah ... nu-mi place! KFC, Mc Donald's sau Forneti nu sunt pe acolo?"

    nu impuscati mesageru eu doar transmit.

    Cu stima,
    Bogdan :p

    ReplyDelete
  6. Multumesc Clau! :"> Sunt o mare mancacioasa :))

    In Constanta cum 2-3 saptamani am mancat la faimosul restaurant Marco Polo numai fructe de mare :)) Iar in Iasi saptamana trecuta am trecut pe bucataria romaneasca ;) Am o poza super tare cu ciorba de fasole in paine la Restaurantul Oscar. :))

    L-am terminat psihic pe Bogdan :)) Numai despre mancare ii vorbesc... Si in somn =))

    Salivez!!!!

    Pupici de brotaci! :*:*:*

    ReplyDelete
  7. @nicoleta: eu mananc ca sa traiesc, nu traiec ca sa mananc; totusi, claudia gateste excelent ;) radu

    ReplyDelete
  8. @Body: zi lu' sor-mea aka Bogdan ca Fornetti nu am vazut dar promit sa mai caut! Cat despre celelalte doua... sunt atat de scumpe ca pe 2 burgeri dai cat pe juma de punga de shrimpi! :))

    @Andreea Lorent: imi pare rau dar nu am avut placerea sa va cunosc inca... cine sunteti?
    Personal, nu cunosc decat o singura Andreea si aceea este Andreea Popescu, zis si Popeasca :))

    ReplyDelete