Saturday 16 October 2010

Before Canada - sedinta foto, part 3

Nu avem noutati de la ultimul post, decat doar ca a nins vineri :) A fost o "mica" furtuna de zapada, de pe la 9.00 pana pe la 12.00, iar colegii nostri de prin India, Jamaica, Nigeria, Filipine etc au fost ca tancii de 1 an care nu am mai vazut niciodata zapada! Au iesit in pauza afara ca sa se bucure de viscol si de ger si s-au intors cu nasul rosu, inghetati si fericiti! :)

Iata mai jos pozele de la sesiune foto cu PhotoBubble, partea "normala":



Cu drag si voiosie,
Claudia

2 comments:

  1. cata veselie!

    ma bucur sa va vad mereu! sunt o sursa continua de energie pentru mine.

    am fost 3 zile in Lisabona, si m-am incarcat cu zambete si frumos si ganduri vii. am decis ca, voi lucra candva, cat mai curand la un centru cultural din portugalia, fie Belem, fie cascais. sper sa devin o scriitoare valoroasa si sa invat foarte bine portugheza. mi-a placut de acei oameni!

    imbratisari si voie buna!

    ReplyDelete
  2. Cristina Damian (Ghebuta)10/27/2010 7:15 am

    Sunteti atat de frumosi! Ne e tare dor de voi, dar cu toate acestea ma bucur ca va e bine acolo (din ce am putut intui citind post-urile voastre).
    E foarte frumos ca v-ati gandit la cei care va vor simti lipsa si ca ne tineti mereu la curent...
    Eu apreciez foarte mult gestul vostru!

    Va pupam si va imbratisam cu drag si dor!

    ReplyDelete