Wednesday 13 October 2010

Toamna - distractie maxima!

Sa incepem cu noutatile! Desi, fie vorba intre noi si-au pierdut de mult izul de "proaspat, de abia scos din cuptor!", dar pentru cei care inca nu le stiu, tot sunt "hot"!

1.David merge de pe 22 Sept la gradinita cu program Maria Montessori.
Mai multe informatii despre aceasta metoda aici!

Ziua 1 - mami si tati l-au lasat cu incredere la gradinita, pentru ca el parea extrem de entuziasmat. Fusesem in "vizita" cu o zi inainte si de abia l-am facut sa plece cu promisiuni fierbinti ca a doua zi va veni din nou! Drept urmare, am considerat ca totul va fi minunat si am dat o fuga pana la Staples - magazin gen Diverta - ca sa ii cumparam lui Radu rechizite (asta se intamplat pe 22, cand el incepea scoala pe 27, ok?).
Gresit!
La ora 12.oo primim telefon de la directoare ca piciu' plange si nu stie ce sa ii mai faca pentru a-l calma! Vorbesc cu el la telefon, imi zice ca nu se culca acolo cu toti copiii aia necunoscuti si ca sa vin ACUM la el!
Ups! Ce-i de facut?
Reusim sa il calmam cu chiu cu vai prin telefon si ne suim in primul autobuz spre gradinita... Ajungem in 20 minunte, asudati si gafaind si dam buzna inauntru intreband de David. Stupoare! Piciul se uita la desene animate in romana pe iPhone-ul directoarei si radea cu gura pana la urechi!!! Traiasca Apple!! Traiasca internetul mobil!! :))
L-am luat pe pici acasa si, ca niste parinti curiosi ce suntem, am vrut sa aflam fiecare detaliu din scurta lui sedere la gradinita. Evident ca el era prea ocupat cu foarfecele, lipiciul si acuarelele prosptat achizitionte de la Staples, asa ca nu am aflat mare lucru.

Ziua 2 - Piciul a fost entuziasmat sa ramana la gradinita. I-am dus perna si jucarii de plus ca poate-poate doarme acolo.
Gresit! Din nou!
La ora 12.00 primesc telefon de la educatoare si imi spune ca David refuza sa doarma si ca plange. Din fericire, de data asta am fost pregatita si am ramas acasa, asa ca in 5 minute eram la gradinita. L-am luat frumusel pe David si l-am dus cu ceilalti copii la somn. Am ramas cu el acolo si l-am adormit, iar cand m-am asigurat ca e in Tara lui Mos Ene, am zbughit-o acasa ca ma astepta maiaua ca sa fac paine (multi-tasking, dom'le!)

Zilele 3-8 - Davidone a plans in fiecare dimineata ca el nu vrea la gradinita si ca nu are de gand sa doarma acolo. Noroc ca nu l-am crezut! Educatoarea lui ne-a zis ca doarme in fiecare zi, iar seara cand mergeam sa il luam era foarte vesel si cateodata nu vroia sa plece... :)

Acum David e foarte fericit cand merge la gradinita! A invatat sa ceara a doua portie de mancare inca din prima zi, asa ca nu ne e teama ca va muri de foame! Adoarme primul si se scoala ultimul... Zice "No milk, water!", "Me!" cand vrea mure, "I'm a cowboy", "Clean up" si cateva cuvinte din cantecele pe care le repeta la gradinita.

Fetele s-au imbracat in printese :)

Au plecat in parc (David e piciul in albastru)

David s-a jucat cu... carlige! :))

Clasa lor

Cosuletul lui David (l-au "instalat" de a doua zi!)


2.Eu am inceput cursul "Tactics for Success" pe 1 octombrie.

Imi place foarte mult! Am intalnit oameni foarte interesanti si de calitate, de la care cu siguranta am ce invata! Pentru ca acest curs promoveaza foarte mult networking-ul, ma veti gasi acum si pe LinkedIn! Ole! Inca un cont in plus! :))

Pasul urmator - gasirea slujbei potrivite!

3. Thanksgivind day!
Am inceput de sambata, ca doar suntem romani. Am fost in vizita la o familie (evident) de romani, unde ne-am ospatat cu sarmale, cartofi, mici (luati de la magazinul cu specific romanesc!), muraturi (de la magazinul polonez!), prajituri facute in casa etc.

Duminica am fost la o colega de la curs - Grace. Ne-am adunat laolata toate natiile posibile - romani (adica noi astia 3), filipinezi, canadieni, indieni si alte natii din asia...
Am mancat, am vorbit, unii s-au uitat la film, altii au spus glume, iar cei trei copii ai grupului au desenat pe jos:


Eu si Grace :)

Cu Grace si Dwain (prietenul ei)

Luni, cand a fost de fapt Thanksgiving Day si am avut toti liber, am fost invitati acasa la Marilyn si Clint. Initial trebuia sa fim doar 6 persoane, dar intre timp s-au adunat 16 + 3 copii!
Pentru ca vroiam sa stiu cum si ce se pragateste la o masa traditionala, m-am oferit sa o ajut pe Marilyn la gatit, iar ea a acceptat cu bucurie. Iata ce a iesit:
Clint scoate curcanul din tava

Ta-dam!

Marilyn pregateste sosul Gravy :) Iami!

David a fost primul care s-a asezat la masa!

Radu l-a urmat imediat! :))

Va rog sa observati ca lumea manaca paine facuta 100% de Radu!

Va rog sa observati farfuria lui Radu, nu pe Radu! (a mai mancat 2 portii in plus!)

Ne-am si jucat.

Copiii s-au dus afara cu Elena (o veti vedea imediat) si s-au intors uzi leoarca de la iarba uda. Noroc ca in Canada avem dryer! :))

Ea este Elena! David s-a atasat imediat de ea si s-au distrat de minune!

Pumpkin pie!
Mie sa imi dai bucata cea mai mare!!

David a mancat doua portii de placinta cu dovleac!

Marilyn si Clint

Si cam asta a fost :) Ne-am simtit excelent iar David, in drum spre casa, era trist si spunea ca el vrea inapoi la oamenii aia draguti si la Elena! :))

4. Poze de toamna


Vedeti muntii? Aia cu varfuri albe!


David s-a jucat in fata casei unei familii, care si-a strans frunzele intr-un morman mare. Au fost foarte draguti si l-au lasat sa faca tot ce vroia! Canadienii astia! :))


Si acum piesa de rezistenta:

Rasaritul, asa cum il vedem noi in fiecare dimineata de la noi din casa :)

Pana data viitoare!

Claudia

7 comments:

  1. :D Wowwww, foarte frumos ce faceti si ce traivi voi acolo, va invidiez un pic dar sunt foarte bucuroasa ca va merge bine si ca incepeti sa "blend in", va puuuup cu mare drag.

    ReplyDelete
  2. ma bucur din suflet ca v-ati acomodat nemaipomenit de bine!
    Imbratisari si voie buna! ganduri alese!

    ReplyDelete
  3. ce frumoasa prezentare Clau, felicitari si mult noroc in continuare in tot ceea ce va proipuneti sa realizati, sunteti o familie tare vesela din ce vad in poze :* te pup dulce

    ReplyDelete
  4. Bravo, ma bucur pentru voi! Mai asteptam impresii si activitati de ultima ora!:)

    ReplyDelete
  5. @lavinia - da, inceem sa ne "blend in" din punctul asta de vedere. Mai trebuie doar sa ne linistim cu gasirea unui job... :)

    @DoarEu - cred ca acomodarea asta tine si de cat de decis esti cand pleci din tara :) noi am luat-o ca pe ceva de la sine inteles, asa ca lucrurile au mers bine in aceasta directie. Ne simtim deja "acasa" aici.

    @Ruxandra Th - multumm de urari si ganduri bune!suntem veseli pentru ca ne avem unul pe altul si mai ales pe David ;)

    @Laura N. - promitem sa mai scriem!

    ReplyDelete
  6. voi sunteti tecu'family... e normal sa fiti bine, sa fiti multumiti.

    va doresc din suflet tot binele din lume, succese si bucurii!

    ReplyDelete
  7. emilia bighiu10/29/2010 11:08 am

    VA PUPAM CU DRAG.SUNTETI MINUNATI,MA BUCUR PENTRU VOI

    ReplyDelete