Thursday 26 May 2011

Graduation 2.0

De ce 2.0? Pentru ca e varianta canadiana.

Dupa cum a scris si Claudia mai devreme, s-a sfarsit. Da' de tot, auzi?
Venira profesoarele, staff-ul, finantatorii, familiile, angajatorii, lume multa, s-au impartit daruri... ca la absolvire, ce mai...

A fost o ceremonie scurta, bine organizata, cu vorbe potrivite, nu prea multe, nu prea putine, in stil canadian.
Ni s-au inmanat "ceferticatele" de absolvire puse frumos in coperti catonate, cate un trandafir galben (nu am inteles de ce) si cate o cana-termos din partea SAIT (asta am inteles de ce: sa mai mergem sa mai platim niste cursuri la ei).

Iaca si ceva poze:




El este Dan Fast, coordonatorul programului, ea este Debrah, coordonatoarea echipei de instructori de la SAIT


Comitetul de "inmanare"



Colega mea de banca si partenera mea de suferinta, Cristina, din Columbia (nu bea cafea si nu consuma droguri; ca sa inlatur preconceptiile legate de aceasta tara)


Fratele meu, Jorge, tot din Columbia; de ce "frate"? Pai e economist si e nascut pe 22 decembrie (pentru cei care nu stiu, eu sunt nascut pe 23)



Ming, cea mai inalta chiezoaica pe care am vazut-o; e mai inalta decat mine!



P'asta-l stiti



Cei trei care au speriat vestul; sau poate altceva...




Asta-i clasa de absolventi
Pe randul de sus de la stanga la dreapta: Golam (Bangladesh), Ming (China), Pawan (India), io, Jorge (Columbia), Francisco (Mexic), Tuya (Mongolia), Jide (Nigeria) si Sukhmeet (India)
Pe randul de jos de stanga la dreapta: Enkee (Mongolia), Alma (Filipine), Yolanda (Columbia), Christiana (Nigeria) si Cristina (Columbia)


Toate bune,
Radu

3 comments: