Wednesday 1 June 2011

Punk, Rock, Mohawk...

Eu si Radu am hotarat sa ii schimbam "look-ul" lui David si am optat pentru ce este la moda in randul pustilor canadieni de 5+ ani!


Poate e greu de crezut, dar va spunem cu inima pe mana... (pardon, cred ca inca nu ne-am revenit din socul initial)... revenim: cu mana pe inima ca am vazut pusti de 5+ ani cu astfel de coafuri. Ba unii au... "creasta" facuta mov sau verde...


Mda, asa ca ne gandim ca poate il vopsim si albastru. Daca tot seamana cu tati la temperament, macar sa fie ca mami la... par!





Maestru de "par albastru",
Claudia




2 comments:

  1. Buna! Voiam sa te intreb cum ti-ai facut parul albastru? As vrea sa imi fac cateva suvite si vreau o vopsea care sa reziste si ca rezultatul sa arate si bine. Mersi! \^.^/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna! In primul rand trebuie sa iti decolorezi parul ca sa reziste culoarea. Vopseaua pe care o folosesc eu este After Midnight de la Manic Panic: http://www.manicpanic.biz/store/p/53-AfterMidnight-Classic-Cream-Formula.aspx , dar cand nu o gasesc iau Shocking Blue: http://www.manicpanic.biz/store/p/81-Shocking-Blue-Classic-Cream-Formula.aspx Cred ca After Midnight e mai rezistenta. Din pacate nu stiu daca o vei gasi in Romania... :(

      Delete