Tuesday 7 June 2011

Lilac Festival

In ultima duminica din Mai a avut loc Festivalul Liliacului (Lilac Festival) pe Strada nr.4. A fost asa, cam ca la balci cu muzica, lume multa, acadele, catei, soare si o groaza de chestii frumoase de cumparat.

Dar inainte de plecare, am tras o tura de poze si voie buna.





Apoi pe la amiaza am ajuns la Festival.


Nici una, nici doua si David s-a facut cu o acadea de la o doamna draguta. Vorba lu' ta'su: nu o sa moara de foame niciodata!



In timp e copilul molfaia acadeaua, am urmat si noi valul de lume. Dar nu oricum: pe partea dreapta a strazii se mergea intr-un sens, pe partea stanga in celalat sens. Organizati canadienii astia, n-am ce zice! Hai sa vedem si ce aveau de vanzare!




Origami



Lume muuuulta


Am nimerit si peste Circles of Rhythms - o companie care se ocupa cu bataia... in tobe! Sa ii ascultam!





Un domn care facea fluiere de toate felurile si natiile.


Cei mai curajosi dintre spectatori si-au scos scaunele in afara gratiilor de siguranta si s-au pus pe pozat.


Intr-un alt colt al strazii ne-am intalnit cu baietii (si cele 2 fete) de la Clubul Capoiera Gingativa - arte martiale inventate de brazilieni pe vremea cand erau sclavi. Pentru a se ascunde de ce-i ce ii asupreau, brazilienii au imbinat miscarile de lupta cu dansul. Iata ce a iesit:


Dupa ce ne-am delectat cu Capoiera, am probat si niste palarii. Prea erau multe! Se cereau probate si fotografiate, asa ca le-am facut pe plac.




Canadienii sunt foarte atenti cu animalele de companie, asa ca mai toti expozantii aveau cate un bol cu apa pentru patrupezi.




Dupa ce 3 ore David ne-a tacanit ca vrea balon in forma de fluture, la sfarsit am reusit sa il gasim si pe nenea cu baloanele! David a fost mai mult decat incantat!


Si a mai primit si niste ochelari haiosi de la o alta doamna (hmm, strangator de mic, oare cui sa-i semene?)



Doi tineri din public ne arata traditionalul dans al cowboy-lor.


Acesta este un cazan. Un cazan de popcorn!

Iar acestia sunt niste politisti. Politisti calare... pe biciclete!

Dupa ce ne-am delectat cu tot ce era de vazut, ne-am odihnit picioarele in micul parc din capatul strazii - Central Memorial Park.





Cam asta a fost Festivalul Liliacului...



Pe curand,


Claudia









No comments:

Post a Comment