Sunday 4 September 2011

Prima gura de munte - Johnston Canyon

Prin grija parinilor nostri adoptivi, Marilyn si Clint, am facut prima noastra iesire "la munte".
Destinatia principala a fost Johnston Canyon, dar am mai vazut si alte locuri minunate pe drumul spre si dinspre canion.

Pe drumul spre...



David, privind spre viitor (cred ca vede luminita destul de aproape)



Poza de "baieti"





Sa ma mai intorc in Romania, sa nu ma mai intorc...




2 din 3 bunici :)










"Group hug" - a la David


Si ceva "amanunte"







Impreuna pe drumul vietii

Loc de joaca natural - balansoarul



"-Mai e mult pana la Urlatoarea asta a voastra?"






"-Sa-i duc si lui Dale o bucata, sau sa o mananc eu pe toata?"



In asteptarea lui Yogi bear, vanatorul de "pichinic bazchet"

"-Te tin eu, bunica, nu-ti fie frica!"

Urcand spre viitor



Aici se unesc doua rauri de culori diferite (unul verzului si unul maroniu)

Asta este un hotel gen castel, construit de Canadian Pacific Railways

"-Uf, ce caldura am indurat in Canada asta..."

A fost o plimbare absolut minunata, o vreme superba si niste amintiri de neuitat.

Toate bune,
Calatorul caruia ii sade bine cu drumul

1 comment:

  1. Foarte foarte frumosss(Lexa) :-))))

    ReplyDelete