Thursday 13 October 2011

Poate sa ninga, poate sa ploua...

...noi ne-am pus zacusca noua!


Chiar asa! De cand ne-am luat masina nu prea stam pe acasa... Si printre primele locuri pe care le-am "vizitat" a fost si "Piata Fermierilor" (Crossroads Market, mai exact.)


Lume multa, miere "romaneasca" (chiar asa ii zice, pe cuvant de cercetas!), carnati buni, porumb si mai bun, fructe si legume si mai si! Am dat iama in ele toti 3 mai ceva ca la balci! 


Asa ca va puteti imagina ca ne-am intors acasa cu Alba ca Zapada doldora de bunatati! Am mai fi luat noi mai multe, dar nu mai incapeau... de, face si ea ce poate.


Dar sa revenim la zacusca.


Dupa ce am tras-o pe mama de limba vreo 2 zile pana, am aflat pana la urma si reteta! 


Nici una nici doua, l-am trimis pe Radu sa imi cumpere butelie de gaz si m-am apucat de copt! Treaba simpla, a mers totul struna, rapid si usor! Traiasca micul nostru gratar!


Aveti mai jos produsul final. E asa de bun, ca te lingi pe degete, nu alta! Am zis!









Claudia & co

1 comment:

  1. Sa aveti pofta,dupa cum se vad arata asa de bine, ce sa mai spun de gust.Spor la treaba!

    ReplyDelete