Thursday 27 October 2011

Back to school 2

Dupa cum ne-am obisnuit cu toti in ultimii ani, orice film bun are intotdeauna si varianta 2, 3 si poate chiar si 4! Ma gandesc cu precadere la Shrek si Ice Age, printre preferatele mele. Noi acum asteptam cu nerabdare sa vina "Motanul Incaltat" (Puss in Boots) pentru ca vrem sa mergem cu piticul si sa ne hilizim la cinematograf.

Prima iesire cu el la "cinema"  a avut mare succes! S-a intamplat cand ne-am luat masina acum o luna si am sarbatorit mergand la "Strumfi". David a fost mai mult decat incatat de omuletii albastrii si ne zicea la fiecare 2 minute "I smurf you!". Haha!

Acum ca am facut si introducerea si ne-am mai destins putin, sa revenim la "cartile" noastre: scoala

Pe 26 August ora 23:45 m-am inscris la un curs de fotografie. Tin minte data si ora exacta, pentru ca a fost un lucru chiar important pentru mine! A insemnat ca drumul meu (profesional) a luat-o in sfarsit spre sageata aia care imi tot arata "Pe aici spre CREATIVITATE". Am dat cu cifrele de pereti si am scos la iveala tot arsenalul de culori, cuvinte si imagini gata sa se apuce de treaba.

 Cursul este oferit de The Photography Institute si are ca finalitate diploma de fotograf profesionist. Se tine online si dureaza aproximativ 6 luni -1 an. 

Momentan eu am terminat primele 2 module (din 12) si pot spune ca treaba e serioasa, nu gluma! Pana acum nu am vazut vreun modul care sa aiba sub 60 pagini... 

Pentru ca am vrut ca lucrurile sa fie si mai serioase, mi-am facut un blog in engleza unde postez noutati si fotografii. Il puteti accesa dand click pe bannerul de mai jos.


Pentru cei care au Facebook, veti gasi pagine mea aici.


Cam atat de pe plaiurile creative :)

Cu drag si spor la fotografiat,
Claudia











2 comments:

  1. Sa gasesti imaginile frumoase asa cum ti le doresti.Multa bafta!
    Mama_s

    ReplyDelete
  2. @ Mama_s: Asa sa fie! :) Multumesc frumos.

    ReplyDelete