Monday 31 October 2011

Troll Falls

Drumetie, drumetie...

Ca asa le sta bine cercetasilor. Prin paduri, pe dealuri, prin munti si vai.
De data asta a fost randul unor cascade sa fie vizitate. Cascadele trolilor. Noi am vazut doar cascadele, nu si pe proprietari ;)

Pentru ca imaginile sunt superbe, eu o sa cam tac.
Priviti si bucurati-va impreuna cu noi...



Dupa ce ne-am adunat cu totii, am purces la drum

Am invatat sa ne uitam intai pe harta, ca sa nu ne ratacim


Nu, nu ma uitam urat la ei, doar imi intra soarele in ochi


Popas, sa ne mai tragem rasuflarea





Nu mi-am intors capul la spate, am pus rucsacul in fata din cauza de transpiratie



Ia uitati-va unde ne-am cocotat (asta e prima din cele 3 cascade)


Concurs: La ce credeti ca ma gandeam? Premiu: inca ma gandesc la el ;)




Da, pe aici au urcat piticii; au fost niste curajosi


Hmmm... Parca-l stiu de undeva... (poate la asta ma gandeam mai devreme)

Na, ca mi-am amintit; e castorul nostru :)



Asa aratau aproape de linia de "sosire"



Au primit si "dovezi" ca au reusit sa parcurga un asa traseu

David in portbagaj; picioarele sunt pline de urmele drumului (apa, noroi)




V-a placut in excursie?
Noua ne-a placut foarte mult si promitem ca mai mergem si va mai informam.

Pe cuvant de cercetas!
Malak & Rainbow

3 comments:

  1. Super,calatorie placuta in continuare!

    ReplyDelete
  2. super tare cercetailor (aaaa ... pionierilor). nice pics and nice landscapses U have there.

    hope to see U soon,

    Oac oac.

    ReplyDelete
  3. da'pare cald pe la voi pe acolo..:)

    ReplyDelete