Thursday 27 October 2011

Cercetasii (Scouts Canada)

De cand il stiu pe Radu (de vreo doispe' ani, asa) imi tot zice ca vrea si el sa fie cercetas si sa mearga in drumetii, cu cortul hai-hui, dar in mod organizat... haha!

Nu de mult am vazut un anunt ca Cercetasii au un "bottle drive" adica vin cu masina lor si colecteaza sticle de plastic, cutii de bere etc. daca le lasi (cu buna stiinta) in fata casei. Ei le iau, le sorteza, le duc la centru de colectare si cu banii stransi merg in drumetii si organizeaza activitati pentru micii cercetasii.

Nici una nici doua, Radu al meu a luat nr. de telefon, s-a dus sa "inspecteze" o intalnire, s-a intors cu ochii stralucind de bucurie mai ceva ca David in dimineata de Craciun si ne pomeniram toti trei inscrisi la Cercetasi (Scouts). 

Ei, nu va imaginati ca eu si David am fost tarati, trasi sau impinsi! Nicidecum! Dupa ce am vazut ce grup dragut e " la noi in cartier" (Ranchlands) si ce simpatica e toata treaba cu Cercetasii nu stiam cum sa ne luam mai repede uniformele de la magazin! 

Pe 4 Octombrie am avut investirea (primirea) in grupul Cercetasilor. S-a tinut in parcul Bowness iar David a fost facut castor (intre 5-7 ani sunt castori, intre 8-11 sunt lupisori etc.), iar eu si Radu am fost facuti lideri. 

Din pacate la acea vreme nu gasisem inca vesta pentru David, asa ca a treubuit sa poarte una din uniforma cea veche. De aceea apar si urmele de embleme luate de pe vesta.

Iata doar cateva poze :)



Castorii cei noi au aruncat cateva lemne in foc pentru a simboliza intrarea in grup.



Au primit esarfa si emblemele de grup.



Apoi cei noi au primit codita maro de castor care se ataseaza la palarie, iar cei care deja erau de 1 an au primit codita albastra.





Lidera cercetasilor din Ranchlands i-a salutat oficial.









Pentru ca am fost facuti lideri de grup, eu si Radu am primit embleme si esarfa de gat.



3 comments:

  1. :))

    iote pionierii ... soimii patriei ... offff ... scouti, scuze nu mai gaseam cuvantul potrivit.

    super tare, imi place de cred ca o sa ajung la 9, la spitalul 9 (adica imi place la nebunie).

    ReplyDelete
  2. Felicitari si la cat mai multe drumetii/expeditii sau ce vreti voi :D

    ReplyDelete
  3. @ Body: Eu nu am trecut prin zona de soimi, pionieri etc, asa ca nu stiu despre ce vorbesti. Generatia mea (Y) e mai avansata si stie doar de Scouts. Hahaha! Glumesc, evident. :)

    @artmiss: Multumim, frumos! Deja am inceput si se anunta tare frumos! O sa postam vesti si poze in curand. Pupici.

    ReplyDelete