Sunday 16 October 2011

1000 in 25

Ce in ce? o sa intrebati.

Simplu: kilometri in zile...

Tocmai am trecut de 1000 de km cu Alba ca Zapada noastra draga.
Astazi am folosit chiar si locurile suplimentare. Am fost la film cu grupa de scouts si am mai luat pe cineva cu noi. Am fost 3 adulti si 3 copii in masina.
Stiti cum a mers? Ca pe roate... (sau roti in varianta moderna).

Nici nu am simtit cum au trecut primii 1000 de km. Dar acum am inteles si de ce au asa kilometraje mari masinile de pe aici. Ieri seara am fost in parc (ce-i drept, parcul e in sud si cam departe de noi) si am facut 60 de km dus-intors.

Drum bun!

Radu - sofer de serviciu


1 comment:

  1. La cat mai multi km placuti!Se pare ca Alba ca Zapada este un membru de familie de nadejde.Numai bine si sanatate.
    Mama_s

    ReplyDelete