Thursday 13 October 2011

Iar am incalcat legea...

... lui Murphy:
"Sa nu faci niciodata nimic pentru prima oara!"


Iaca am facut. Si inca multe.


Intre 10-11 Septembrie am fost plecat doar eu cu David (pentru prima oara) singuri, "ca baietii", la camping. A fost un program organizat de Parks Canada numit "Learn to Heritage Camp", adica hai la camping ca pe vremea indienilor, pe la sfarsit de secol XIX.


A fost absolut minunat, dupa cum o sa vedeti si in pozele urmatoare.













Am invatat cum se face un tipi, cortul nativilor.









Ceai si painea traditinala a nativilor americani


David prezentand tipi-ul construit de toti care au participat la campipng



Am invatat sa facem dreamcatcher.... David si-a facut cercei mai intai...


Si apoi m-a pus si e mine sa ii port!





A doua zi am fost la plimbare in jos pe rau cu o canoe!




Ce intrebare va inspira acest post?
Ei bine? Da....
Unde e Claudia? Sau, mai bine zis, unde a fost?

E simplu. A incalcat si ea aceeasi lege ca noi, dar in alta parte. A fost la un workshop de fotografie organizat de Chris, un fotograf profesionist, ca si Claudia peste cateva luni ;)


Pana data viitoare!

Radu



1 comment:

  1. E frumos pe la voi prin munti.Sa aveti parte de multe plimbari frumoase.
    mama_s

    ReplyDelete