Thursday 17 November 2011

Concurs pentru cititorii fideli

Mai sunt 13 zile (na, ca iar dam de numarul asta) pana sarbatorim un an de la un eveniment foarte important.

Pentru cititorii fideli si atenti este foarte usor sa raspunda la intrebarea de concurs:

Despre ce eveniment este vorba?

Premiul:
Inca ma mai gandesc ;)

Conditii de participare:
Ca la orice concurs care se respecta, familia si rudele nu au voie sa participe. Si nu, nici sa sugereze altora raspunsul!

Asteptam raspunsurile voastre prin comentarii la acest post.

Mult succes! (pluralul e inca "succesuri", sau a evoluat la "succesi"?)
Radu

4 comments:

  1. Primul cadou care ne-a schimbat de-a dreptul situatia de aici a fost faptul ca eu mi-am gasit un job! DA, au reusit sa o fac si pe asta! :)
    Si sunt foarte mandra, nu pentu job neaparat, ci pentru ca l-am obtinut din networking 100%! Am aplicat ce am invatat timp de 1 luna de zile la Tactics for Success si munca a dat si rezultate!
    Am luat citatul de pe blog ( cred ca evenimentul asta este?)!pupici

    ReplyDelete
  2. Sarbatoriti un an de cand ati vazut primul iepure canadian pe care nu l-ati facut friptura.

    ReplyDelete
  3. Salut!
    Cred ca se implineste un an de cand:
    - David a purtat pijamaua rosie cu carouri, in premiera.
    - Claudia a incercat o tunsoare noua.
    - David a castigat formele de copt praji de la tombola bisericii.
    - A inceput concursul "Cine vede mai multe animale salbatice" ...pe care sper ca il continuati :D
    - Ati descoperit magazinul Kalamata Grocery.
    - Ati primit masa octogon de la Stella & Ron.
    - Claudia a copt in premiera in Canada faimosul si gustosul cozonac traditional romanesc, care arata intr-un mare fel.
    - Ati fost la concertul gratuit de la Northland Mall.
    - Ati gasit lampa de pe hol.
    - Si cel mai la coada jobul mult dorit, asteptat, anticipat, visat...
    - Si post scriptum- se implineste un an de cand i-ati urat "La multi ani"-ul special lui Body si Andreei.

    PPS: Blogspot dupa cum stiti, permite sa trimiteti postarile pe mail abonatilor. Recunosc ca mailul e deschis mai des. Doar o idee…

    Salutari din tara,
    Crina M.

    ReplyDelete
  4. Cred ca un an de la prima voastra zapada in Canada !?? sau in orice caz de la prima criogenare... :))

    ReplyDelete