Tuesday 17 January 2012

Concert de Craciun - Stefan Hrusca


Pe 26 Decembrie am fost la Concertul lui Stefan Hrusca organizat de comunitatea romanilor din Calgary. A fost prima oara cand l-am vazut live si am ramas foarte placut impresionati.

Tot pe 26 Decembrie incepe Boxing Week in Canada - saptamana cand toate companiile au reduceri. Si sunt reduceri bune, asa ca va dati seama cam ce aglomeratie este. In nod normal noi nu prea "profitam" de astfel the reduceri, din simplul motiv ca magazinele se deschid la ora 5:00 dimineata si pe la pranz deja s-au luat ofertele bune. Totusi, anul acesta aveam nevoie urgent de un laptop, pentru ca Radu incepea un curs on-line in ianuarie. Si cum eu speram sa fie reduceri si la lentile profesionale pentru aparatul meu de fotografiat, l-am luat pe pici de mana si ne-am dus sa cotrobaim prin rafturile celor de la FutureShop, in timp ce tati se uita la laptopuri la Best Buy. Nu am avut noroc din prima, asa ca de abia in al treilea magazin am gasit amandoi ce cautam: laptop si lentila 24-70mm f/2.8. Nikon, bineinteles. Vazut, placut, luat. 

Seara bineinteles ca am luat lentila la concert ca sa o "testam"! Nu de alta, dar aveam 14 zile sa zic da sau ba. Bineinteles ca in final raspunsul a fost DA :) Si aveti pozele de mai jos ca marturie.

De cum a inceput concertul, David a adormit bustean. Nu a contat ca era intr-o sala in care muzica era la maxim, iar publicul canta impreua cu Hrusca. Haha! In pauza s-a trezit vesel-voios si a ascultat cuminte cantecele pana la sfarsit cand a tinut mortis sa mearga sa il vada pe Hrusca si sa ii ia un autograf. 
















































Imbratisari cu drag!
Claudia & co

No comments:

Post a Comment