Sunday 15 July 2012

A aterizat bunica!

Ma rog, a aterizat de ceva vreme, dar ne-am grabit s-o "acomodam" la noua viata, asa ca de-abia acum am reusit sa scriu cateva randuri :)


In drum spre sala de asteptare a sosirilor internationale. Ne grabeam rau, sa n-o pierdem, dar habar nu aveam ca ea nu se grabea :))


Am avut cateva minute sa finalizam "pancarda" de intampinare pentru bunica Sanda facuta chiar de David (doar ingrosata putin de mine cu markerul)








Iata si rezultatul




La "repetitia" generala






Concurenta: "Welcome to Canada ANETA" (suna mai bine cu Marghioala, dar nu e rau nici cu Aneta)




"Unde m-ati aduuus?"




"Hai c-am facut-o si p'asta: primul zbor cu avionul la 60+ ani, tocmai la 10.000 de km peste un ocean si doua continente... sunt o forta"








Prima imbratisare dupa aproape 2 ani...






Si cu fecioru' la fel




"Am crescut mare, bunica, pot sa duc eu carutul"




Pauza pentru "foto Union"



Hai acasa si va mai povestim noi ce si cum pe aici...

Toate bune,
Radu

No comments:

Post a Comment