Sunday 13 January 2013

Suntem varza...

...murata!

Daca se spune ca esti ceea ce mananci, atunci noi suntem varza murata. Si nu orice fel de varza. Varza de productie proprie in basementul din dotare. Am facut-o si p'asta: am pus varza la murat intr-un "butoi" de 60 de litri. Bineinteles ca nu am gasit pe aici butoi traditional dar ne-am adaptat. Am luat un container mare cu capac. Am luat luat varza de la "tarani", de fapt fermieri si am folosit reteta romaneasca pentru moare. Am trecut apoi la pritocirea ei cu sarg si iata ca de Craciun am mancat primele sarmale in foi de varza murata de noi. Ce bune au fost... Si-acum imi ploua in gura cand ma gandesc la ele. Si salata de varza murata...

Gata, plec sa mananc ceva.

Toate bune,
Radu

1 comment:

  1. ciao radu si claudia, nu ne-am mai vazut de un car de vreme!!! mi-e dor de voi!! felicitari pentru varza, iulia

    ReplyDelete