Tuesday 12 July 2011

Floricele si gemuri

Zilele trecute am dat o fuga pana in gradinita nostra ca sa admiram floricele crescute printre firele de iarba mari pana la brau. 


Bujorii nostri de abia acum au inceput sa infloreasca, iar liliacul (salbatic) incepe sa se scuture.


Ici si colo, mai vezi cate un ciorchine mov cocotat sus pe o creanga, atat cat sa te zgaiesti la el cu ciuda ca nu poti sa il tai si sa il duci in casa.



Din vorba in vorba, am smuls toata iarba si buruienile, iar apoi ne-am infipt pumnisorii in rubarba. Inca ne mai ofera tulpini rosii numai bune de gatit. 



Dupa ce ne-am facut un buchetel mic si colorat din floricelele "de camp", am dat o fuga pana la Co-op si am luat 2 caserole cu capsuni. Bunicul, maestrul bucatar conform statisticilor din ultimele zile, ne-a incropit cu mare sarg un gem de capsuni si rubarba, de sa te lingi pe degete, nu alta!

Acum ma scuzati, ma duc sa mai infulec o tartina cu gem!


Claudia






4 comments:

  1. infulecand tartina cu gem sa te gandesti si la noi,bunico esti un adevarat fermier(palaria iti acopera fata)pupici.

    ReplyDelete
  2. Bravo pentru bunic.Mama_s

    ReplyDelete
  3. Sincera sa fiu ma simt foarte bine in atata verde. E un oras plin cu brazi , foarte curat si aerisit.Pupici la toata lumea.

    ReplyDelete
  4. Cu o mica intarziere, la multi ani pentru David.

    ReplyDelete