Sunday 30 January 2011

O zi in parc (Bowness Park)

Bowness Park a fost construit de catre John Hextall inainte de Primul Razboi Mondial, in orasul Bowness, de-a lungul raului Bow. In anul 1964, orasul a fost inghitit de Calgary, devenind una din suburbiile sale.

Parcul este format din doua insule, despartite de raul Bow si separate de bancul sudic de un canal ingust care creeaza o laguna (harta).

Norocul nostru este ca Bowness Park e doar la cateva statii de autobuz de noi, asa ca intr-o zi cu soare eu si Radu ne-am aventurat sa il vizitam.

Laguna e... imensa! Si inghetata! Drept urmare, era plina de oameni, copii, carucioare si catei veniti sa se dea pe gheata care cu ce are! De la patine, la ghete, rotite si labute! (Patinele se pot inchiria pentru $8 - timp nelimitat)


Ne-am plimbat pe malul raului Bow si ne-am bucurat de peisaje si culori!






Raul se involbureaza

Gheata era turcoaz. Pacat ca nu se vede prea bine.
  
   


Radu cam dardaia de frig, iar mie imi era cald! hahaha!



Picnic Time cu ceai cald si cozonac cu rahat!






Din loc in loc erau plasate aceste "cuptoare" ca sa te incalzesti sau sa iti prajesti carnaciorii (am vazut pe cineva facand asta! haha!!!)



Tatic pe patine si cu bebe in brate!



Taticul din spate in geaca rosie isi invata copilul de 3-4 ani sa patineze sprijinindu-se de un scaun!






Sunetele padurii. Sa va uitati dupa pasari!




Imbratisari cu drag,

TecuFamily




PS. Daca dati un click pe poze se vor face mai mari :)

2 comments:

  1. Sunteti superbi! Imbratisari si voie buna si de aici!

    ReplyDelete
  2. Frumos.Eu nu am pozat parcul nostru acum,iarna dar lacul din parc arata ca cel din pozele voastre.Sunt si la noi tatici care isi invata copilasii sa patineze,la fel ca acolo.am vazut si un scaunel si nu stiam de ce este pe gheata.Singura deosebire este ca la noi este un pic mai cald si nu avem nevoie de cuptoare.Va doresc sa aveti parte,in continuare,de zile la fel de frumoase.Numai bine.
    mama_s

    ReplyDelete