Friday 7 January 2011

Punct... si de la capat

Bine v-am regasit, dragi cititori!

Iaca intraram si in anul de gratie 2011, si nu oricum. Cu ceva restante... la scris. Eu. Claudia e cu cateva ture inainte.

Daca tot am incheiat eu 2010 cu un post, se cuvine sa dau eu cep lui 2011.

Am atatea sa va scriu... nici nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin. Pentru ca muza mea este in vacanta, o sa folosesc putine cuvinte si multe poze, nu de alta dar o poza face cat 1.000 de cuvinte. Nu stiu daca o sa reusesc o cronologie foarte exacta a evenimentelor, dar iata cate ceva din cele ce am mai facut, trait si sarbatorit in ultimul timp:

HERITAGE PARK
Ei bine, asta este un parc in care poti vedea cum arata un "town" pe vremuri. Am fost invitati de Rosemary, George si fetita lor, Olivia. Iata ce am vazut

Aici copiii au decorat figurine din turta dulce

TRENULETEEEE!

...si nu numai

Frizerie

Am cantat colinde in bisericuta asta

Asa aratau statiile "PECO" la ei pe vremuri

Ne-am intalnit si cu Mosu' si renii lui



CRACIUNUL
Craciunul (24 seara) l-am sarbatorit cu familia noastra adoptiva: Marilyn si Clint. Si restul familiei lor.


El e deacon Stephen

Asta e o placinta cu pui si porc, o nebunie


De dimineata a venit si la noi acasa Mosu' sau Santa, ca nici eu nu mai stiu. La cate cadouri a primit David, cred ca au venit amandoi.

Nu s-a mai despartit de nava lui spatiala



Tot de Craciun (pe 25), am fost invitati de alti buni prieteni: Stella, Ron si baiatul lor, Ryan (care este deja fratele mai mare al lui David). In spatele casei lor este o vale de care am profitat si am transformat-o in derdelus. Nu m-am mai dat atat cu "sania" de muuuuult timp.

El e Ryan, 12 ani



A urmat randul nostru sa avem invitati: Lloyd si Tyncia (colega de gradinita cu David) din Jamaica. Ai auzit Bogdane? Jamaican adevarat, nu fals ca tine de Anul Nou. Si ce puteam sa le dam de mancare la niste jamaicani? Evident, sarmale. Tyncia a mancat numai varza, daca va vine sa credeti.


ZOOLIGHTS
Intr-un final glorios, sa se faca lumina! Cum unde? La Zoo. Daca e lumina la Zoo, e Zoolights. Am reusit sa ajungem si noi abia in ultima zi a evenimentului. Dar a meritat...

Expozitie cu sculpturi din gheata

Aici stateam la foc sa ne mai incalzim

Am construit si un iglu cu "caramizi" din polistiren


Jocuri de lumini pe muzica


Cam atat acum, sa nu va zapacesc de cap si sa va pierd de cititori.
Ne mai "auzim" cand o sa-mi revina muza din vacanta, sa mai si scriu cate ceva, nu numai sa "colorez".

Pe curand,
Radu

2 comments:

  1. La multi ani magici! Sanatate si bucurii. Multumesc ca ne impartasiti frumusete, energie, optimism, VIATA!

    Pupici si imbratisari!

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos este pe la voi,dar cam frig dupa cum se vede.La multi ani!, voua si prietenilor vostri.Noul an sa va aduca si mai multe bucurii,lucruri frumoase si mult noroc!
    Mama_s

    ReplyDelete