Wednesday 18 August 2010

Micul roman+Mica chinezoaica=OK


Duminica seara a fost in vizita la prietenii prietenilor nostri si prin urmare ne-am imprietenit si noi cu ei ;)

Astfel i-am cunoscut pe Ping si Xiaoui (cred ca asa se scrie...) si pe copiii lor, Emi (4 ani jumate) si Easton (aprox. 9 luni).

Bineinteles ca am facut traditionalul American BBQ pe care l-am asezonat cu 2 feluri de noodles facute de Xiaoui. La final a iesit ceva ameri-chinezesc... destul de bun, as putea spune :)

Inainte si dupa masa David s-a jucat cu Emi: au facut baloane de sapun, s-au dat in leagan, au construit sabii, serpi, coroane de regi si regine din Zoob, castele din cuburi de lemn, au pictat si toate astea fara ca vreunul din ei sa se inteleaga la nivel verbal.

David vorbeste si intelege doar romana. Emi, doar chineza si pe alocuri mai rupe cate un cuvant in engleza. Si cu toate astea, cei doi s-au putut intelege foarte bine prin semne, priviri (nu lua aia, e a mea!) sau gesturi (stai pe loc, vino etc). Nici unul nu a fost frustat ca nu poate comunica cu celalalt in limba natala, ci din contra, au facut tot ce au putut ca sa se inteleaga si sa se distreze. :) Emi a insistat sa stea la masa langa David, iar el a fost mai mult decat entuziasmat sa picteze la sfarsit impreuna cu ea!

So, in the end, copiii se inteleg intre ei, indiferent de nationalitate ori circumstante, mai ales ca au un scop unic: jocul!


Spor la imprietenit!
Claudia

1 comment:

  1. :) David e un baietel istet si descurcaret foc! Mi/a demonstrat asta la ultima intalnre, cand m/am simtit minunat jucandu-ma cu el.

    Zile senine si voie buna!

    ReplyDelete