Monday 23 August 2010

Before Canada - sedinta foto, part 2

A doua parte a sedintei foto pe care am facut-o cu ajutorul celor de la PhotoBubble Studio (am vorbit despre ea aici) s-a numit Asia. Initial ar fi trebuit sa fie "Japonia", dar Silviu ne-a ajutat mai mult decat doar sa aduca Dslr-ul si a adus si kimonoul si sabia lui de antrenamente care fac parte dintr-un stil de lupta chinezesc (nu ma intrebati, ca nu stiu cum se numeste!). :)

Ne-am distrat pe cinste, am murit de cald, ne-am luptat cu sabii, am mirosit flori, am admirat evantae, am suflat in baloane de sapun si iata ce a iesit:

Chinese warrior



Japonia isi da sabia Chinei in semn de pace



Japonia primeste sabia Chinei

Japan vs China

Say that again, Chinese boy!

Stop fighting and kiss me, geisha girl!


Me and my samurai sword!



Painted by me




China vs. Japan: kiss and make up!


Si ne-am intors in Japonia! Radu poarta acum kimono traditioal japonez :)


Traditional photo of a samurai family







Hmm... cand au aparut baloanele astea pe aici??




The "Hmmm" Look


Cam astea sunt... de fapt, ele sunt mai multe, dar ar insemna sa fac un post luuuung si deja este luung! ;)

Daca vreti sa vedeti pozele mai mari, dati click pe fiecare.

Pana data viitoare!
Clau

2 comments:

  1. superbe! ;;)

    ReplyDelete
  2. sunteti superbi, fotogenici si minunati!

    zambete la purtator!

    ReplyDelete