Saturday 7 August 2010

bagaje, bagaje si iar bagaje...

De fapt de 6 ori bagaje mari (23 de kg bucata) si de 3 ori bagaje mici (de 10 kg bucata). Cam atat avem voie sa caram cu noi in calatoria pe care o vom face la 13 august. Va fi o calatorie one way catre Canada. Provincia Alberta. Orasul Calgary.

Partea usoara am facut-o eu, adica am cumparat valizele si le-am bagat in casa. Acum a venit partea mai anevoioasa: sa bagam casa in valize!

Pe langa bagaje vom fi si noi: David, Claudia si Radu, adica familia Tecuceanu. De aici ne-am alintat cu "the Tecu family".

Pe langa bagajele "fizice", ne-am facut si bagajul electronic. Asta inseamna ca am copiat (de fapt Claudia a copiat) pe un harddisk extern (pe care il cheama Story) tot ce puteam lua ca fisier: poze, filme, muzica, ebook-uri, etc.

Atat deocamdata.
To be continued...

Radu

2 comments:

  1. Drum bun, draga familie Tecu! Sa ajungeti cu bine sa ne tineti la curent cu aventurile din noua voastra tarisoara :D

    ReplyDelete
  2. Offf..incerc sa zambesc pentru voi dar nu prea imi vine...ce ma fac eu fara clau meu care tot timpul ma tinea in frau...care ma certa, alinta, iubea...sa speram ca o va face si de la mii de km distanta...

    va pup din inima si va urez drum bun maine

    ReplyDelete