Sunday 26 June 2011

Un coordonator, doi coordonatori...

Bine v-am regasit!

Si asta nu e doar ca asa se spune. Chiar e bine!
Ce o fi asa de bine, ma veti intreba?
Pai, ca sa va explic si titlul postului de fata, prin noiembrie anul trecut, Claudia si-a gasit un job de Marketing Coordinator.
Eu, cum n-am alta treaba, m-am luat dupa ea. Tocmai mi-am gasit un job, tot de "coordonator". Doar ca eu sunt Project Coordinator.
Sa te tii coordonare la noi in casa acu'. Cine pe cine coordoneaza, cum si de ce, nu prea stim inca. Cred ca amandoi il coordonam pe David. El e "cobaiul" nostru.

Acum am vrut sa va dau doar vestea cea mare (pentru noi). Promit ca o sa scriu si despre "drumul" catre job. Ca a fost foarte interesant si plin de invataminte. Daca vedeti ca uit, mai trageti-ma de maneca.

Toate bune,
Radu

3 comments:

  1. felicitari! succes si impliniri! sunteti minunati, optimisti si deosebiti!
    astept cu interes povestirea despre drumul spre job.

    zambete si bucurii,impliniri si magie!

    ReplyDelete
  2. bravo voua ; coordonare placuta:)
    Nelu

    ReplyDelete
  3. Bietul David!Felicitari si la mai mare!Mama_s

    ReplyDelete